czwartek, 29 października 2015

Z podróży#2 Chios - Dzień Ochi / Oxi

#Podróże po Grecji
Dzień1 / 28.10.2015
 

Nie mam wiele do opisu. Niestety choroba lokomacyjna na którą cierpię od zawsze dała się mi solidnie we znaki. Morze było wyjątkowo kapryśne, a guma do żucia (Travelgum) z zawartością leku  nie pomogła...hmm...albo i pomogła, bo mogło być znaczniej gorzej. Po dotarciu do hotelu nie marzyłam o niczym innym jak tylko o przyłożeniu głowy do poduszki. Czułam się fatalnie. Zasnęłam.

Na paradę z okazji Dnia Oxi/ Ochi poszedł Theo, oto kilka pamiątkowych fotek.

Pomnik wojskowego i polityka Nikolasa Plastirasa
Nikolaos Plastiras / Νικόλαος Πλαστήρας

żołnierz na baczność

parada z okazji narodowego święta dnia ochi, chiotes, grecja

grecka młodzież w strojach narodowych niosąca flagi , grecja, chios

parada, greckie stroje narodowe, chios grecja

parada dzieci i młodzieży, dzień ochi, grecja chios


grecka parada wojskowa, grecja, chios, dzień ochi


Powiązane wpisy
1.Uroczystość dnia 'ΟΧΙ / OCHI' na wyspie Mykonos

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz