środa, 18 listopada 2015

Ludziu Drogi!

#Życie Codzienne: blog

Mój poprzedni wpis link TUTAJ wzbudził wiele różnych emocji...Cieszy mnie fakt, że post nie pozostał bez echa, a także - ku mojemu zadowoleniu -  że nie wszystkie wypowiedzi poraziły hejtem. Za każdy komentarz dziękuję z osobna,  niemniej jednak do obu stron (za i przeciw)  kieruję zapytanie:

Drogi Czytelniku, dlaczego wybrałeś opcję anonimową?
Na 30 (łał!) komentarzy, 29 jest bez podpisu :/ 
No!! Taki wynik! 

Jestem wdzięczna, że do mnie zajrzałeś (a może taktycznie zaglądasz ?), że przeczytałeś, przejrzałeś, skomentowałeś. Szanuję Twój poświęcony czas, tylko szkoda, że zabrakło Ci cywilnej odwagi, aby się podpisać...

Opublikować wszystkie komentarze, czy tylko część ? - wczoraj się zastanawiałam...
Dzisiaj doszłam do wniosku, że nie opublikuję żadnego anonimowego (tak będzie sprawiedliwie). Opcję anonimową wyłączam.

Pozdrawiam! 
GreckaOliwka 
Ps.
Ludziska!
Na przyszłość życzę wam więcej odwagi oraz proponuję przeczytać  tekst pt: Dziwne fragmenty Pisma Świętego, o których prawdopodobnie nie miałeś pojęcia.



GreckaOliwkaBlog, Renata Anna Król na tle błękitnego greckiego morza



2 komentarze :

  1. Renatko, jaka jesteś śliczna:) Piękne ujęcie, woda za Tobą aż przezroczysta. Zazdroszczę Ci tej wody i tego, że w sweterku chodzisz. U mnie dziś była burza, listopad ciepły, ale bez słońca. A słońce to radość!
    Ludzie tacy są, mają coś do powiedzenia ale anonimowo, to nic nowego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce uroku dodało, a fotograf moment uchwycił, ot tajemnica urody :D

    Tak, ludzie chętniej wybierają anonimową opcję komentowania, bo łatwiej komuś nawymyślać bez odpowiedzialności za wypowiedziane słowa. Natomiast osoby, które nie są wulgarne, a zabierają (anonimowo) głos w dyskusji , to według mnie - boją się własnego zdania ze względu na opinię innych. To jest przerażające.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń