czwartek, 30 czerwca 2016

INFO!!!


Moi Drodzy,
wczoraj na Fb dostałam zażalenie dotyczące nie publikowania komentarzy na blogu. Byłam zaskoczona, ponieważ wszystkie komentarze, które otrzymuję - publikuję. 

Rzeczywiście jest problem,  ponieważ pod postem Ile kościółków...był komentarz od Moniki W, a w obecnej chwili go tam nie ma, to samo dotyczy komentarza Pawanny pod postem Souvlakia ... :/ Bardzo przepraszam, ale nie wiem co się dzieje, dlaczego komentarze po pierwsze do mnie nie docierają, a po drugie - te które dotarły po opublikowaniu zniknęły?
Zauważyłam również niezgodność w zliczaniu plusów z G+ oraz Fb.
Bardzo przepraszam, ale chyba jakiś wirus mąci, no nie wiem ...

ps.
Okazało się właśnie, że funkcja dodawania stron nie działa,
więc publikuję informację jako post...:/


Aktualizacja 7 lipca 2016
Problem prawie został rozwiązany. Komentarze, które otrzymałam - opublikowałam i jak narazie nie zniknęły, ale funkcja odpowiedzi do komentarza nie działa. Problem jest również z pisownią. Momentami system automatycznie usuwa polskie znaki lub zamienia wyraz na angielski. Jakie to denerwujące!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz