poniedziałek, 1 maja 2017

Magioksylo. Morskie drewno majowe - z cyklu: 'Chwytam Maj' #3

#Greckie Opowieści

W dzień 1 maja, aby pomyślnie 'chwycić maj' #1 ,  oprócz wyplatania 'magicznego majowego wieńca tzw. magiostefano #2, na Mykonos, Grecy dekorują również (lub tylko) solidny kawałek morskiego drewna. Do zdobienia wybierają patyk o ciekawym kształcie. Ukwiecony kawałek drewna nosi nazwę ‘magioksylo /μαγιόξυλo/ majowe drewno'.

Poniżej moja dekoracja :)
Może zdążę wypleść wieniec...

majowe ukwiecone morski drewno, niebieskie oko, Mykonos Grecja
Magioksylo /μαγιόξυλo.

Pomyślnego maja, Moi Drodzy!




4 komentarze :

  1. Ładna ta Twoja dekoracja! Podoba mi się takie chwytanie maja, ciekawe i piękne w oprawie:)
    Ja źle chwyciłam maj bo jest zimny i deszczowy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok będzie nowa okazja :) A ja jeszcze nie wiem czy chwyciłam dobrze czy nie, okaże się pod koniec miesiąca. Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam.

      Usuń